Project Malajzia 2015

Elöl ül a masiniszta

2015. március 02. - slates

Pontosan 24 nap múlva útjára indul élő közvetítésünk Malajziából és Szingapúrból. Minden szállás, jármű lefoglalva. Az útiterv szerint Szingapúrból Kuala Lumpurba vonttal megyünk, melyről majd egy részletesebb képes, videós beszámolót fogunk készíteni, ugyanis nagyon kevés információ lelhető fel az interneten róla.

Először úgy gondoltuk, hogy a másodosztályú vonat helyett a Deluxe hálókocsis vonatot vesszük igénybe, leírások alapján kb. 10-12.000 Ft lett volna, ami simán belefér. Kicsit fura, hogy maximum 30 nappal lehet előre foglalni az online rendszerben a vasúti jegyet, de nincs mit tenni várni kellett szombatig, hogy a március 29-i helyek elérhetőek legyenek. Korábbi vonatokat figyelve gyorsan megtelik az éjszakai járat, főleg a néhány kabinos deluxe osztály, mely zárható ajtós, fürdőszobás, 2 személyes "kabint" jelentett. Az árak azonban teljesen mást mutattak, mint amilyen információkat mi találtunk. 100 szingapúri dollárra jött ki egy kabin ami jelen árfolyamon 21.000-22.000 Ft/fő, ami már drágább mint egy szállodai szoba egy főre nézve. Felmerült bennünk a kérdés, hogy biztos jó ötlet-e a vonat, menjünk inkább busszal vagy vissza repülővel.

A buszok a képek alapján kényelmesek, olyat találtunk, ahol bőr fotelek vannak, összesen 20 férőhelyes, nagy lábteres. A repülő önmagáért beszél, de a csomagokkal együtt már drága lett volna. A busz hátránya azonban a dönthető ülés, vagyis nem tudsz vízszintesben lenni, és a másnapi városnézés nehezen indulna.

Tovább kerestünk a neten, hogy milyen is az a vonat. Végülis a másodosztályú jegy kb. 9.000 Ft-ért nem vészes, igaz 40 férőhely van egy kocsiban, mindössze egy függönyöd van, mint "privát szféra", valamint hol tároljuk a csomagot. Láttunk olyat, hogy simán a folyosón a "hálószobán" kívül hagyták azt, de úgy láttuk, hogy van elég hely az ágyon mindkettőnknek :)

Így végül a vonat mellett döntöttünk, mert még így is kényelmesebb lesz, mint egy buszos utazás.Nagyon kíváncsi leszek rá, hiszen korábban mindig is elleneztem a hosszú vonatos, főleg az éjszakázós utazást. Március 30-án kiderül milyen is volt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.