Project Malajzia 2015

Indulásra fel!

Út Szingapúrba

2015. március 26. - slates

Elérkezett a nagy nap, 17.10-kor elindulunk a Nagy Utazásra. Böröndök bepakolva, indulásras készen áll mindenki. Emlékszem alig 3 hónappal ezelőtt, karácsony elötti napon foglaltuk le a repülőjegyeket a KLM oldalán. Akkot még olyan messzinek tűnt, de röpke pillanatoknak tűnnek így utólag visszatekintve.

A következő 24 óra az utazásról fog szólni, a menetrend a következő lesz:

17.10-kor indul a KLM járata Amszterdamba, ahol alig másfél óránk lesz az átszállásra, bár ez szerintem egy elég kényelmes idő. A Kuala Lumpurba tartó járat 20.45-kor indul majd, mely megközelítőleg 12 óra alatt teszi majd meg a távot, teljes ellátást kapva a repülőn, így nem lesz gondunk semmire :)

Helyi idő szerinte 15.10-kor fogunk megérkezni Malajziába, ez magyar idő szerint reggel 8 órát jelent. Tovább utazunk majd Szingapúrba a Tigerair járatával, mely este 7-kor fog indulni így nem kell kapkodnunk semmivel, sőt talán még túl sok időnk is lesz a reptéren :) Legalább felfedezzük kicsit.

Szingapúrba helyi idő szerint este 8-ra várható az érkezésünk (magyar idő szerint 13 óra). Mivel az út elég fárasztó lesz, ráadásul egy olyan városba megyünk ahol leginkább kínai írásjelekkel találkozhat majd az ember és még sötét is lesz addigra már, úgy döntöttünk rendelünk egy transzfert 5 főnek 5 nagy csomaggal, hogy ne ott kelljen keresgélni. Találtam is a egy céget, mely 60 USD-ért elvisz minket a szállásunkra.

Várható utazási összefoglaló és első tapasztalatok pénteken délután. A blogot várhatóan naponta fogjuk frissíteni képes, videós beszámolókkal vegyítve. Az idő eltolódás miatt este a szállásokról, vagyis magyar idő szerint a délutáni órákban.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oromis 2015.03.26. 14:09:35

Nem semmi lesz már az odaút sem :D